Deney Laboratuvarı Akreditasyonu
Fabrikamızda hem kendi üretimlerimiz için hem de dışarıdan gelen üretimler için test hizmetleri verilmektedir.
Şikayet Ele Alma Prosesi
a) Bir şikâyetin alınması üzerine STS Laboratuvarı; şikâyetin, sorumluluğundaki laboratuvar faaliyetleriyle ilgili olup olmadığını doğrulamakta, eğer öyleyse şikâyetle ilgilenmektedir.
b) Müşterilerden veya diğer ilgililerden gelen şikâyetler Uygun Olmayan İş Formu (LAB.FR-006) doldurularak dokümante edilir. STS Laboratuvarı, şikâyetleri ele alma prosesinin tamamında alınan kararlardan sorumludur.
c) Şikayetin laboratuvardan kaynaklandığına kanaat getirildiğinde;
* Laboratuvar içerisinde derhal düzeltici faaliyet uygulanarak tekrarı engellenir.
* Uygun olmayan deney işi kapsamında, müşteriyi bilgilendirerek yapılan iş durdurulur, geri çekiler ve/veya tekrarlatılır.
* İyileştirme fırsatı olarak değerlendirilir.
d) Şikâyeti alan STS Laboratuvarı, şikâyetin geçerli kılınması için gereken tüm bilgilerin bir araya getirilmesinden ve doğrulanmasından sorumludur.
e) Mümkün olan her durumda, STS Laboratuvarı, şikâyeti kabul ettiğini bildirmekte ve ilerleme raporlarını ve sonucu şikâyetçiye sunmaktadır.
f) Şikâyetçiye bildirilecek sonuçlar, şikâyete konu laboratuvar faaliyetlerinde yer almayan kişi/kişiler tarafından hazırlanmakta, gözden geçirilmekte ve onaylanmaktadır.
g) STS Laboratuvarı, mümkün olur olmaz şikâyetçiye, şikâyet değerlendirmesinin bittiğine dair yazılı bilgi verir.
|